Posiadamy olbrzymie doświadczenie i umiejętności w zakresie sprzedaży samochodów.
Bazując na nich oferujemy szeroki zakres działań szkoleniowych i doradczych w obszarze sprzedaży i obsługi samochodów, zarówno nowych jak i używanych. Pracujemy zarówno z importerami samochodów i sieciami dystrybucji, jak i z pojedynczymi dilerami, oferując audyty diagnostyczne, programy naprawcze i rozwojowe, oraz szkolenia i coaching.

Znajomość rynku i jego realiów pozwala nam kierować ofertę również do serwisów (autoryzowanych i niezależnych) oraz firm dystrybuujących części zamienne.

 

Najczęściej realizowane projekty tematyczne:

  • Umiejętności handlowe i komunikacyjne – budowanie relacji z klientem, wprowadzanie standardów i monitoring ich wdrożenia
  • Sprzedaż samochodów krok po korku – procedury, podejście do klienta, punkty krytyczne, obiekcje i radzenie sobie z nimi, zachowania klientów (odniesienia do rynku polskiego)
  • CRM – tworzenie bazy danych, jej wykorzystanie, korzyści długofalowe. Wdrażanie systemów CRM w organizacjach handlowych
  • Argumentacja handlowa – zasady ogólne, odniesienia do znajomości produktu i konkurencji
  • Sprzedaż samochodów używanych – rentowność, ogólne zasady, punkty krytyczne (pozyskiwanie samochodów, wycena wartości, kalkulacja ceny sprzedaży, składniki kosztów, wskaźniki finansowe), specyfika rozmów handlowych przy sprzedaży na rynku wtórnym, oferta dilera w odniesieniu do oczekiwań klientów.
  • Zarządzanie i organizacja sprzedaży – przywództwo, rola managera sprzedaży, planowanie działań i wyników, systemy motywacyjne, rekrutacja i wdrożenie sprzedawców.
  • Nowoczesny marketing – media elektroniczne i ich wykorzystanie, prezentacja oferty w sieci, standardy tworzenia wizualizacji i opisu, spójność działań marketingowy

 

Firmom zajmującym się obrotem pojazdami i ich serwisowaniem oferujemy:

  • Audyty diagnostyczne – ocena organizacji, określenie potencjału rynkowego i stopnia jego wykorzystania, zdefiniowanie obszarów rozwojowych itp.
  •  Projekty rozwojowe – wnioski z audytu uzupełnione praktyką rynkową, programy naprawcze, optymalizacja procesu sprzedaży i obsługi klienta
  • Follow up – kontrola wdrożenia i nadzór nad przebiegiem procesu zmiany
  • Wdrożenia standardów i systemów w uzgodnionym ze zleceniodawcą zakresie
    Analiza rentowności i wskaźników finansowych

 

Realizujemy także projekty indywidualne. Zakres tematyczny i metodologia w każdym przypadku dopasowana jest do potrzeb i oczekiwań zleceniodawcy.
Jeśli pracujesz w branży motoryzacyjnej i potrzebujesz wsparcia – skontaktuj się z nami.
Jeśli chcesz pracować z praktykami i bazować na przetestowanych rozwiązaniach – zapraszamy do współpracy.